Saturday, December 26, 2009

Mat Rempit

Sepanjang hayat gua, gua klasifikasikan mat rempit ni sebagai golongan manusia tak manusia. Diorang tak pernah faham erti safety kecuali waktu kena beli helmet. Itu pun sebab terpaksa. Kalau tak, gi mampos lah dengan topi keledar. Buat rambut penyek aje.

Banyak kali gua tengok aksi mat rempit ni. Tak kesah malam apa pun, asal bawa motor aje mat rempit kena buat stunt. Baiah rempit kut.

Macam2 stunt ada, tapi stunt yang paling kelakar gua pernah tengok, mat rempit usia dah tua buat "superman" bawa motor ex5 standard, naik bukit kecuraman 45darjah pada kelajuan 30km/j dengan raut wajah serius. Ek ellehh.

2 comments:

  1. aku tak suka gak pakai helmet
    mmg kemek wakaka

    ReplyDelete
  2. Tu sebab gua suka pendekkan rambut.

    ReplyDelete