Wednesday, July 14, 2010

Baby Clothing

Satu perkara tentang menjadi ibu-bapa ini ialah kita selalu mementingkan anak-anak. Kalau tidak, kita ni ibarat syaitan. Kucing pun jaga anak dia brader.

Bila pi jalan2, gua tak boleh lalu kedai baju budak. Mesti gua stop dan usha barangnya. Paling2 tidak pun, gua mesti beli satu barang.

Tu hari gua lepak pavillion, gua terserempak dengan quiksilver kids. Dalam poket ada RM210. Terjebak gua beli barang RM200. Mujur ada balance untuk bayar parking lagi. Fish!

Kedai baju budak memang musuh utama gua dikala ini.

4 comments:

  1. hahahahah.. that was exactly what ibu adam always complaining about.

    "eee camne nih!! baju baaabbbyyyyyy!!! canteeekkkkkkk!!"

    komplen2 tapi borong jugak kan...

    ReplyDelete
  2. theheheheh..musuh i jugak...

    tapi sampai sekarang tak dapat dielakkan. *rujuk komen Gayah*

    ReplyDelete
  3. aku baru jd ibu sedara pun dah kena tempias mende nih hehe

    ReplyDelete
  4. Kedai budak paling gua tak boleh jumpa ialah Osh Kosh B'gosh. Nama macam gampang. Daya tarikannya pun macam gampang. Gampang.

    ReplyDelete