Tuesday, November 30, 2010

Datuk

Tadi gua buat presentation pada sorang datuk. Dia seorang datuk yang bagus dan gua yakin dia tak beli gelaran itu sebab rumah dia bukan rumah banglo.

Sewaktu bual-bual kosong selepas presentation, dia bilang yang di organisasi dimana dia bekerja, dia anggap semua staff dia macam anak tapi tak lah sampai dia boleh lempang macam dia lempang anak sendiri sambil buat aksi flying-kick. Gua istighfar sambil sedekahkan surah Fatihah pada semua staff yang bekerja dengan datuk ni.

Gua taktau lah kalau gua boleh lempang anak sendiri tapi kalau kutu yg ada pangkat datuk pun lempang anak sendiri, takkan gua tak boleh?


Tak boleh kut.

3 comments:

  1. x sampai ati kot nk lempang sesaje melainkan... hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..me definitely tak boleh..

    itu kerja AYAH dia..

    ReplyDelete
  3. Ala, lempang2 manja takkan tak boleh ye dak?

    ReplyDelete