Wednesday, December 01, 2010

karaoke

Karaoke ialah perkataan Jepun untuk "kelas mengaji".

Gua tak berapa gemar berkaraoke tapi kalau kawan2 ajak teh tarik dalam karaoke, gua pasrah. Gua tak maksudkan Redbox. Redbox tu kalau kereta, kira standard proton saga lah. Gua maksudkan kereta Audi.

Suara gua macam manusia normal, pitching jangan ceritalah. Katak yang kerja dia panggil hujan pun resign.

Ada beberapa perkara dalam karaoke yg gua tak buat dan gua tak perlulah ceritakan disini. Pendek kata, gua clean.

Membaca personaliti seseorang dalam karaoke pun bagus. Kalau jenis yang tak menyempat-nyempat tu, memang gua pangkah. Catch my drift?

3 comments:

  1. tak pernah masuk karaoke. malu nak menyanyi.
    apa yang tak boleh dibuat dalam karaoke?

    ReplyDelete
  2. Kat Jb Ada karaoke yang takde tv. Ada sofa panjang jek. Kelaaaas gitu

    ReplyDelete
  3. wifey: mula2 malu, lama lama tak tahu malu. Kah kah.

    fundek: wow! Blog about it lah.

    ReplyDelete