Monday, September 13, 2010

Las Vegas Malaya

Tatkala ini gua sedang minum nesacfe panas di coffeshop richdad genting, tepi motionmaster dimana wife sedang layan 4D haunted house dgn anak buah. Gua tunggu kat luar dgn adam.

Adam sedap tido dalam pushchairnya. Sejuk dan aman. Yang tak amannya ialah pengunjung di genting ni. Pakai macam nak pi disko pun ada. Alahai...

Hisap rokok juga menjadi satu masalah pada gua kerana bila hembus asap kanan, ada budak kecik. Hembus kiri, ada bayi dalam dukungan ayahnya. Mana gua nak hembus ni? Ahhh..berhenti merokok lah macam ni.

3 comments:

  1. telan la asap tu. jangan benti dulu. ilek aa.. gua takde geng nih.

    ReplyDelete