Tuesday, February 08, 2011

@thebabysitter

Semalam saya hantar Adam ke babysitter near my office. Hanya untuk "dry-run" for the real thing today. Adam failed miserably. Baru setengah jam saya dan isteri berlegar2 dibawah rumah babysitter, babysitter dah call kata Adam nangis2.

Hari ni saya hantar dia lagi. Cadangan saya ialah untuk hantar dia isnin dan selasa setiap minggu manakala inlaw saya akan jaga dia wed-friday.

Hari ni dia nangis by lunch time. Saya bergegas ke sana untuk check-him-out. Waktu meninggalkan dia tengahari tadi, dia sudah mula main2 dengan anak2 babysitter.

I hope all is going to be well because it is not fun running and driving in a hurry to get your son who is crying like hell at the babysitter even though it is just 10 minutes away.

Wish I was as wealthy as Mark Zuckerberg so that I don't have to go through all these intricacies of life.

No comments:

Post a Comment