Friday, January 13, 2012

Patrice Evra Saya

Sewaktu saya bersekolah ditingkatan 2, saya agak tidak berkenan dengan seorang budak berbangsa india yang satu tingkatan dengan saya. Bukanlah saya ini bersifat perkauman cuma saya tidak gemar dengan cara beliau berfesyen, berjalan dan segala-galanya mengenai dia.

Bila saya nampak dia, saya akan menarik-narik seluarnya kerana tidak berkenan dengan seluar "pleet" panjang, baggy dan berkocek kecil dibahagian tepi lutut seluar. Pendek cerita stail jinjang.

Ada juga kadang-kala saya akan menrosakkan rambutnya yang amat stylo dan berwarna coklat kerana di"bleach".


Saya bukan seorang pembuli tetapi bila berhadapan dengan dia, saya jadi berang.

Kevin Arokiasamy, aku dengar cerita kau kena penjara di Bali kerana kes pil dadah. Tak tau lah kau dah keluar ke belum tapi isu kita dulu2 tu, aku nak minta maaf lah bro. You were my Patrice Evra.

No comments:

Post a Comment