Monday, May 09, 2011

Oh Shit...

Semalam hari ibu, hari ini hari isnin. Kehidupan harus diteruskan juga walaupun perit nak bangun pagi.

Saya pening tatkala jalan-jalan dipasar malam dan singgah digerai jual baju budak-budak. 6 bulan lepas, kedai jual baju budak ialah musuh utama saya. Sekarang pun ia masih lagi.

Kembali kepada pening saya. Gerai baju budak penuh dengan baju Ben10. Apa kes ni?


Percayalah bahawa kesemua adiwira yang dicipta oleh barat ialah untuk memesongkan akidah anak-anak kita. Mana ada manusia biasa dengan kuasa-kuasa ajaib yang boleh melawan kehendak alam? Jam tangan yang ada kuasa meletop-letop?

Jam tangan yang power ialah Rolex sahaja. Jam ialah penjaga masa dan masa itu emas. Hmmm... Rolex itu pun kalau dibiarkan duduk dalam kotak lama-lama, jarum jam mampus tak jalan kerana ia "Automatic Chronograph". Tak dak pakai bateri. Selagi ada pergerakan tangan, jam ini akan terus berdetik dengan ketepatan yang sangat hebat. Jepun yang power buat engine kereta tu pun tak boleh nak tiru. Jam idaman saya tu.

Anyway, no matter how contemporary one can be, I loath those ideas that these masonic DC and Marvel Comics evil are trying to sell to our future. Wey, ini bukan perkara remeh macam "poco-poco". Ini masalah serius.

"Karam Singh!".

And oh before I forget, congratulations MU scums. Thanks for the shitty smell all over the soccer world for yet another season.

Dotslash.

2 comments: