Friday, August 12, 2011

Kordi the Hip-Hop Dancing Clown

Pertama kali saya tahu tentang kewujudan Tommy The Clown ialah melalui filem "Rize". Filem tentang perkembangan tarian "krumping" di Amerika. Sejenis tarian yang sangat mengujakan saya. Tarian yang padu dengan semangat menari yang paras wali dan amat bertenaga.

Kalau saya muda bergetah lagi, saya dah bukak cawangan The Clown - Malaysian Chapter.



Tapi sekarang saya dah berumur dan saya pun bukan pandai sangat berjoget. Joget "krumping" depan anak untuk buat dia tergelak-gelak boleh lah. Oleh itu, saya akan terus menulis dan merapu ikut suka hati saya ibarat Tommy The Clown di arena "krumping", cuma saya di arena blog Malaysia yang sebesar zarah ini walaupun penulisan saya sebenarnya tunggang-langgang.

Word!

No comments:

Post a Comment