Wednesday, February 10, 2010

Forget Paris

Semalam gua takleh tido. Gua bukak astro tengok ada movie "Forget Paris" kul 3.30-5.15am. Bagus betol cerita tu. Sesapa yang belum tengok, pi la tengok.

Billy crystal memang kelakar. Gua suka dia.

Cerita tu pasal realiti percintaan dan perkahwinan dan adalah dua perkara yg kita takleh amik enteng. Pompuan dan lelaki ada expectation mereka masing2. Apa yang penting ialah sifat tolak ansur. Kalau masing2 keras macam batu, hancur berkecai lah.

Abis aje cerita tu gua toleh tengok wife gua berdengkor kat sebelah, gua cium dahi dia. Kalau dia bangun tengok cerita tu dengan gua pun, pasti dia tak abis layan dan minta tukar siaran ke channel 611-615 sebab dia tak suka pelakun utama tak hensem. Pompuan macam tulah.

Sempena V Day yang gua tak berapa celebrate atas sebab2 tertentu, gua rasa cerita "Forget Paris" ni memang sesuai.

14Feb ialah first date gua dengan wife gua, so gua celebrate anniversary tarikh tu dengan bawa dia pi tengok concert satu suara kat Istana Budaya. Aizat, Faizal Tahir dan Siti pada Sabtu ni. Seronok lah wife gua dapat berdating dgn boyfren dia malam 14 tu, Faizal Tahir walaupun hanya dari tempat duduk S33. Macam tulah pengorbanan gua.

Semoga mat2 rempit tak keluar malam tu kerana diorang pun mat cintan jugak. Dating dan kasi bunga kat chikaro malam 14 tu. Berlagak aje macho macam komando tapi hati lembut penari DBKL.

Dasar hipokrit.

6 comments:

  1. lu ingat mat rempit gns ke?
    sume jiwa bunga..

    ReplyDelete
  2. 14 feb tido je kot aku x pun kuar skodeng2 wakaka

    ReplyDelete
  3. Biola, 14feb tu takde benda pun.

    Hafixi, Mat rempit pun insan biasa juga, cuma otak aje takdak.

    ReplyDelete
  4. aku pun dah tengok forget paris. tapi tengah tengok tu, tetiba aku 'teringin' nak tengok Message in a Bottle lagik skali.

    i got distracted, switched off the tv and went to bed.

    bes eh? akan ditengok lagik skali lah nanti.

    ReplyDelete
  5. sepatutnya gua pun layan konser ni tapi... emmmm..

    ReplyDelete
  6. Gayah, tengok sampai abis lah.

    Fikiran, bagus konsert tu. Siti nyanyi lagu rock oooo!

    ReplyDelete