Sunday, January 10, 2010

AJL

Jangan tertipu oleh konspirasi media UK tentang kenapa game bola EPL ditangguhkan malam ni. Bukan sebab "inclement weather" atau cuaca macam haram seperti yang diwar-warkan tapi sebab sebenar ialah malam ni ada AJL.

"Peer pressure" adalah masalah perubahan dalam diri akibat pengaruh kawan2. Gua layan AJL sebab "spouse pressure".

Gua mau aizat menang ni malam. Bukan sebab cd album dia ada dalam kereta gua tapi sebab gua rasa dia amat talented, macam aidit alfian jugak.

Kepada pemain gitar yang baru nak berjinak2 baca buku "1000 chord lagu paling popular", curi lah chord lagu2 AJL secara live bila camera focus kat mat gitar, kalau sempat lah.

Kepada isteri gua pulak yang sentiasa menyokong faizal tahir sampai selalu mimpi berdating dengannya, selamat tak berjaya.

2 comments:

  1. jeffrydin yg menang bro
    ahaha

    erk888.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. aizat mmg patut menang hehe tp kan faizal tahir menang gak no 3 ok la tu pakai tongkat tuuu still boleh wat persembahan yg baik ahahaha lalala

    ReplyDelete