Friday, January 08, 2010

Changing Lanes

Hari hari gua tempoh trafik jem dan gua sangat berterima kasih kepada pencipta gear automatik.

Bila jem kat highway selalunya gua akan bertukar lane bila lane yang gua sedang pandu menjadi statik kepada lane yang lebih dinamik (ni bukan potong q. Potong q definasi dia lain). Yang gua pelik, asal gua tukar lane aje, ehh ehh, lane yg ditinggalkan pulak jadik laju. Macam haram.

Gua akan cuba mencari rahsia disebalik perubahan kelajuan yang tidak berkadar terus changing lanes ni.

2 comments:

  1. ya ni aku setuju mmg selalu terjadi camtu
    tp yg x blh thn setiap kali jadi mcm tu
    adik aku kata aku punya suey wakakaka
    siot tul

    ReplyDelete
  2. Nak singkap rahsia tu lagi susah dari singkap kain first lady of Malaysia. Sementara tu, anggaplah maksud suey tu "chocolate sundae Mcd".

    ReplyDelete