Saturday, January 23, 2010

Pamela Anderson

Asik-asik drama melayu baru aje mesti cerita hantu. Apahal ni?

Kalau bukan hantu pun, harus ada unsur2 mistik. Bomoh lah, penunggu lah.

Mungkin manusia malaya alaf baru ni ketagihkan sesuatu yang tidak dapat dilihat dengan mata dan di sentuh dgn tangan. Satu malaya dah bosan dengan cerita cinta, cerita pakai cgi merapik-rapik, cerita bunuh2.

Gua agak terkejut dengan komen member gua berbangsa china yg kata satu family dia layan cerita "susuk". Dia kata best. Gua sendiri pun tak layan cerita tu.

Bukan sebab gua tak minat, tapi hantu cerita melayu ni tak cool lah. Tak Jennifer.

Dulu2 bolehlah hantu muka horrific, kepala tinggal setengah, perut terburai sambil terbang dan mengilai. Boring.

Kalau gua bikin filem seram, karakter hantu gua ialah hantu kopek. Cerita tentang asal usul hantu kopek. Gua kena buat research skit dan gua akan paksa pelakon bertaraf hollywood untuk bawa watak ni.

Pamela Anderson.

2 comments:

  1. heh antu kopek wakaka
    kopek in kelantan punya loghat la ni ekeke
    adoi2 hikss

    ReplyDelete
  2. Hantu main daun terup pun boleh gak.

    ReplyDelete